29 February 2012

CASUAL SCHOOL DAY

// denim jacket - mums, pants and shirt - h&m, bag - kleiderkreisel, shoes - doc martens

This is me, directly after coming home from school. I know it's pretty simple, but I thought I'd show you my day to day outfit. Just with my new bag, which I'm so in love with (even if it's just a textile bag haha). And I have to admit that I prefer heels, because my legs are quite short... but I dunno... I always tend to grab flats instead of wedges during school days. Oh and the first picture: The light is the reason why I have this strange shadow under my eye :) Hope you're all fine!!!

--
Das bin ich, direkt nachdem ich von der Schule zurück war. Ich weiß es ist sehr simpel, aber ich dachte ich zeige euch mal ein typisches Alltagsoutfit. Natürlich mit meiner neuen Tasche, welche ich so sehr liebe (auch wenn es nur eine Stofftasche ist haha). Und ich muss zugeben, dass ich hohe Schuhe bevorzuge, da ich eher kurze Beine habe... aber ich weiß auch nicht... irgendwie endet es letztendlich immer bei flachen Schuhen während der Schultage. Ach ja und: Das Licht ist der Grund, warum ich auf dem ersten Foto so einen seltsamen Schatten unter dem Auge habe :) Hoffe, euch geht es allen gut!!!

18 Kommentar/e:

Tram H. said...

I love it :)

Tanii said...

tolles Outfit, ich lieebe deine Tasche und die Docs! :)

LaceandPearls said...

Amazing outfit, and I love the bag!

XO
www.laceandpearlsbyroos.com

Lily | Uglily said...

I really like your snood.. Your hair looks lovely too :) x

ug-lily.blogspot.com

Elsi said...

klasse fotos und schöner stil! :)
achja und: dr martens ftw! :D <3

Bad Taste Toast said...

Finde ich sehr cool und passend für den Alltag, gefällt mir total gut das Outfit! :)

Two Buttons said...

Love your day to day outfit, you have amazing style and clothes, love your jacket, and the bag :)
xx Jane
http://thetaleoftwobuttons.blogspot.com

Rini Hastuti said...

thats a nice outfit to go to school :)

Leni said...

Schönes Outfit! Passt alles super zusammen und die Farbe des Schals ist toll :)

Laruemarie said...

Ich find das Outfit super!! Die Jeansjacke gefällt mir total gut. Suche auch noch nach einer dunkleren!

... Endlich ist das Wetter wieder Jeansjackentauglich *woho*

Trang said...

Dein Blog ist soooo dope! :-DD

Bei mir läuft derzeit eine Blogvorstellung, wenn du mitmachen willst! :-*
http://trang-tt.blogspot.com/

Yuki Lusiana Eka said...

Denim! I always love denim whatever it wears.
Lovely outfit! Match perfectly <3

visit my blog if you have a chance
xx,♥
bellionducky.blogspot.com

chahra08@hotmail.fr said...

I love your blog so much.
I wish you lot of good things.

http://lesherazadeblog.blogspot.com/

HaMy said...

geniales outfit, so wie immer !!! <33333

just listen said...

das Outfit gefällt mir echt gut :)
Hast ne neue Leserin :x

Anne und Lisa said...

Ich liebe deine Outfits ♥ Sagemal was haben deine Bilder für ne Größe?? (wie veränderst du die???)
Danke ♥
LG Anne ♥

mike i make said...

Love your blog:)
Following you:)
It would be so nice, if you follow me back:)

Downtown Dreaming said...

Love the outfit and the pictures!
x Charlotte

Post a Comment

Vielen Dank für deinen Kommentar. Ich liebe es, eure Gedanken und Meinungen zu lesen. Ihr zaubert mir immer ein Lächeln ins Gesicht :) //Thank you so much for leaving a comment on my blog! I always love to read what you think. You really make my day :)

 

copyright © 2011-2013 FASHIONPHIA | template by bloggercandy